13:56
Комп’ютерна залежність

6 лютого 2015 року з учнями 9 класу КЗ Любимівська СЗШ була проведена класна година на тему «Комп’ютерна залежність», метою якої було  визначити та проаналізувати основні проблеми комп’ютерної та інтернет-залежності у молодіжному середовищі, визначити причини появи, симптоми та наслідки компютерної залежності, способи формування адекватної самооцінки  для профілактики компютерної залежності.


Зі вступним словом виступив класний керівник, який пояснив, що сьогодні майже вся діяльність людини супроводжується   інноваційними технологіями, які допомагають людині розвиватись та збагачувати свої знання, швидко і оперативно отримувати необхідну інформацію, економити час і раціоналізувати свою діяльність. З появою комп’ютерних технологій людство вийшло на нову сходинку свого розвитку. Саме завдяки інформаційним технологіям є можливість виконати великий обсяг роботи за  менший проміжок часу, що підвищує ефективність професійної діяльності.


Дітям було запропоновано поділитися на дві групи: перша мала вказати позитивні сторони використання комп’ютера, а друга – негативні. Дев’ятикласники швидко впорались із цим завданням.

Школярі разом із вчителем розглянули загальні ознаки комп’ютерної залежності: психологічні та фізичні симптоми. Після цього учні заповнили анкету на комп’ютерну та Інтернет залежність. Результати показали, що серед 15 учнів, тільки одна дитина зазнає серйозного впливу Інтернету на життя.

У кінці уроку класний керівник дав дітям кілька порад для профілактики комп’ютерної залежності:

  • Обмежувати час перебування за комп’ютером – до 30 хв, після чого треба змінити вид діяльності;
  • Установити часовий закон не грати перед сном, після їжі й поки не виконані домашні завдання та справи;
  • Контролювати зміст ігор, не допускаючи сюжетів насилля, жорстокості, з елементами культових ритуальних обрядів та образами нечисті;
  • Частіше гуляти з друзями, не забувати, що реальне спілкування важливіше і корисніше  від віртуального;
  • Принципово не їсти за комп’ютером;
  • Навчитись правильно ставитись до комп’ютера: як до технічного пристрою, за допомогою якого можливо отримати знання і навички, а не як до засобу отримання емоцій.

Після цього на прикладі конкретних ситуацій учні мали змогу навчитися оцінювати ступінь ризику потрапляння у залежність від ігор та Інтернету.


Кожна група отримала картки з описом ситуації та відповіла на запитання до них. Після того, як обидві групи закінчили обговорення, було зроблено  підсумки.

 

Категорія: Новини | Переглядів: 310 | Додав: defaultNick | Теги: КЗ Любимівська СЗШ | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
avatar